Digital Agency Goeiezaak.com heeft veel marketing experts in huis. Van geweldige designers, tot UX-en SEO-specialisten. Maar de focus ligt bij Goeiezaak écht op het leveren van kwalitatieve marketing en niet de realisatie van nieuwe websites. Daarom klopte Goeiezaak.com aan bij Uplers.
De website van Goeiezaak.com moest aansluiten op de doelen. Het was belangrijk dat zij de website zelf kunnen vullen in lijn met de contentstrategie, zonder hulp van een webbouwer.
De designs en de gewenste functionaliteiten zijn doorgenomen met de designers. Alle templates en de sitemap zijn doorgelopen. Van boven naar beneden zijn één voor één elk elementje besproken, om punctueel te zijn op ieder onderdeel van het design. Voor het interne linkbuilden hebben we overlegd met de SEO-specialisten.
Met onze prijzen, de waanzinnige oplevertijd en het gemak wat het jouw agency oplevert, is er geen reden om development in-house te hebben. Waarom nog langer wachten?
Voor Goeiezaak hebben we een website gemaakt die zeer gebruikersvriendelijk is. Door gebruik te maken van flexibele contentblokken, kan de content zelf gevuld worden volgens de ‘brandguidelines’ van Goeiezaak.com.
Door de manier waarop gebruikers met de website omgaan te beperken, is er een website ontwikkeld die gebruiksvriendelijk is en de exacte mogelijkheden biedt om de website te vullen en on-brand te blijven met het design.
De front-ender, JavaScript developer en de back-ender gingen aan de slag om:
Door de goede voorbereiding aan het begin van het ontwikkeltraject hebben we de website uiteindelijk een week eerder opgeleverd dan gewenst. Het eindresultaat is een website die zo snel is als de bliksem, die gebruiksvriendelijk is en volledig naar wens en binnen budget is opgeleverd.